natalieandersson

Direktlänk till inlägg 24 januari 2012

Frågor ..

Av Natalie Andersson - 24 januari 2012 20:39

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Glad o sådääär
Favoritgodis: apor :)
Är det nåt du absolut inte äter: SVAMP
Kläder just nu:  Jeans och linne
Musik just nu: rihanna :)
Vad sa du senast: haha,va
Sommarplaner: inte en susning en så länge!
Hur många kuddar sover du med: 4, om inte niklas tar dom
Favoritväder: Sol
Spelar du nåt instrument: nej
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska!
Sparare eller slösare: slösare!
Bästa film: BREAKING DAWN <3
Tror på liv på andra planeter: Ja, kanske 
Kommer du ihåg din första kärlek:  haha, nä
Älskar du henne/honom fortfarande: nää
Tror du på mirakel: Ja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Aboslut!
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej, absolut inte ! det bästa som kan hända!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2!
Bio eller promenad: haha bio !
Är du kittlig: nja..
Snarkar du?tydligen ..
Stjärntecken? kräfta
Rädd för insekter? Nä
Äckligaste insekten: feta larver..
Det här är jag bra på:  mycket!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? typ allt man kan ha ? 
Vad vill du jobba som? allt och inget tyyp!
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? hamburgare, jobbigt o äta en hel pizza

Skriver du dagbok?  nae men blogg ;)
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har piercing i läppa , vill tatuera mig mellan skullderbladen .
Stökigt eller välstädat?Välstädat,mycket fräschare. men orkar fan inte städa :)
Gungar du på stolen? aop
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? oooja!
Är du rädd för blod? nae

Saltar du på maten? aa på ris
Gillar du att sjunga? Jao
Anser du att du är stark? as strong!
Brukar du sola?nae
Vad gör du om du får hicka? fortsätter hicka ?
Röker du?  vi har "slutat" höhö..
Snusar du? ibland
Använder du knark? Nej, usch!
Kaffe, te eller inget? kaffe funkar fint !
Har du en besatthet? Oja

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalie Andersson - 10 juni 2012 21:24


Det var ett tag sen jag bloggade märkte jag nu .. Inte ritkigt meningen då , men ska skärpa mig nu faktiskt   Jag har precis rensat min skoldator , eftersom den ska in i morgon . Tanken var att jag skulle föra över alla filmer bilder os.v till min ...

Av Natalie Andersson - 27 februari 2012 22:34

Försöka sova nu står på mitt lilla schema nu . Sov ju bara i två timmar i natt :( saknar min snutt ganska mycket alltså . Men har inte alls sovit nått på dan . Förjävligt att blogga från iPhone . Godnatt !...

Av Natalie Andersson - 26 februari 2012 15:01


Nu är lovet snart slut, och mamma och pappa har kommit hem från härjedalen. Niklas åkte till motala i dag och kommer hem på fredag eller lördag . Känns skit! Har inte varit i från varandra så länge på ett år! Räcker med 2 dagar max! Men måste han så ...

Av Natalie Andersson - 19 februari 2012 18:02

Nu är vi hemma igen , gick till stallet med hundarna och släppte in hästarna och så. Sabina och Peter gick även med oss. Kul med lite sällskap när man går  Hostan kommer dock tillbaka så fort man går utanför dörren , fyfan vad jobbigt att vara sjuk, ...

Av Natalie Andersson - 18 februari 2012 17:58

Nu var det allt för länge sen jag bloggade ! Nu kör vi igång igen tycker jag allt . Har ju som sagt sportlov nu denna vecka , och det betyder att mamma & pappa har åkt bort en hel vecka . Och kvarlämnade 2 hundar , och 3 hästar till mig och Niklas ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards