natalieandersson

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Natalie Andersson - 25 januari 2012 22:48

Orkade inte skriva i går, var ganska trött må jag säga ! Blev ju att åka till stan med bästa mammi <3 igår och göra lite saker, fick en ny jacka och ett par jeans . Och en liten piercing, dock där jag hade förut i läppen . Men saknade den nått så otroligt, så mamma var lite gullig ( efter mycket tjat ) och åkte till federal . Världens bästa mammut faktiskt ! I dag hade ju jag lite plugga hemma dag, istället för praktik. Blev att åka till tommy vid två för niklas skulle tattuera sig, så grymt snygg blev den! Han är riktigt jävla duktig på att tattuera, jag går lätt dit när jag blir 18 ! Första jag ska göra när jag fyller . Efter det drog vi till vår lilla vän fjäder, drog en kopp kaffe. Och drog ut o sladda lite sådär , och gick på bysjön . Haha, skallepär är rolig han ibland . Nu sitter vi hemma och jag taggar för den sista skoldagen för denna vecka, slutar kvart över 2 i morgon , så det ska nog gå det :)



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards