natalieandersson

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Natalie Andersson - 19 januari 2012 22:49

Nu är vi precis hemkomna från Sabina och Peter . Vi har inte gjort allt för mycket , gubbarna spelade like hockey efter att LHC matchen var slut . LHC vann självklart , då slängde Peter på sig LHC tröjan och gapade runt lite där . Just nu ligger jag i Niklas säng och väntar på att han ska duscha klart så vi kan mysa lite till någon film . Vart sjukt sugen på Nattbuss 807 ! Hur länge sen som helst jag såg den, så himla rolig ochså ju ! 

Dags att bädda ner sig under täcker och vänta på gulle!





 


Ville ochså säga det att jag är så himla lycklig över att jag har min Niklas ! Han ställer alltid upp och finns alltid där för mig när jag är ledsen os.v , kan man ha underbarare pojkvän? Finns ingen som är lika bra som min lille snuppis , han är verkligen det bästa jag har i mitt liv . Om jag inte skulle haft honom nu så vet i fan om jag hade orkat med allt längre, skulle gett upp för länge sen, men han stöttar mig alltid och gör mig så himla glad! Även fast vi bråkar ibland om småskit och ibland viktigare saker, så ger vi oss alltid . Jag kan inte beskriva med ord hur glad jag verkligen är över att han står vid min sida hela tiden, vad skulle jag annars vara om jag inte hade dig ? Ett tom jävla kropp utan någontingalls, inga känslor eller tankar. NOTHING! He´s my Edward (a) Kommer alltid att vara det med . När jag säger föralltid, så menar jag verkligen den. Jag gör allt för dig det vet du , världens underbaraste pojkvän . Hoppas duförstår att jag verkligen älskar DIG och bara DIG och jag är jävligt glad över att jag har dig hjärtat mitt   

Av Natalie Andersson - 19 januari 2012 20:59

NU har jag tagit mitt förnuft till fånga och ska börja blogga igen .Hade min blogg förut på devote , men kännde att jag ville byta och bloggplatsen är vell den enda bloggen jag förstår mig riktigt på förutom devote . Så nu har jag bestämt mig för att hålla mig kvar här ! Ska INTE byta blogg igen , som jag alltid annars gör . Kommer skriva lite om min vardag , och lite hiss och diss såklart ! Och massa annat såklart . Nu fixar jag lite med desing os.v så det blir fint o gulligt.

Let's do this!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards