natalieandersson

Alla inlägg den 22 januari 2012

Av Natalie Andersson - 22 januari 2012 22:06

Blev en riktigt sen kväll igår, så hann inte direkt blogga. Hade inte ork till att göra det heller. Va inte hemma någonting alls knappt igår . Men iallafall igår så kollade vi först på LHC - Färjestad matchen hos sabina och peter . Satt där ett tag och snacka lite skit os.v . Så åkte vi till björs och hämtade Johan och hans far , då börja la det roliga . Vi tog Johans bwm och drog ut på alla möjliga vägar och hävde en skvätt! Snöade jävel i går & i dag däremot, så det var roligt faktiskt . 
Förut så åkte vi till Fjäder och tog en koppkaffe och mysa lite med hans kanin oscar, riktigt mysig i dag var han faktiskt! Så myste jag ochså med hans orm Karl . Lite läskig , men jag börjar vänja mig vid hans lustiga vägar han ska slingra på mig .

Blev ochså en heldag i garaget i dag ungefär, från 4-7 . Kopplade in alla niklas extraljus , 6st lite väl kanske . Lyser iallafall jävel nu . Nu ligger vi i sängen och slöar oss, inte pepp för en skoldag i morgon, börjar visserligen vid 10 och slutar kvart över 1 . Men endå HATAR skolan.

 



 Niklas snygga bil, haha . Innan han hade kopplat in dem och efter, lyser fint :)

 

Lite kaninmys, inte ofta en kanin sätter sig på ens brön direkt !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards